Contributors

Tuesday, December 6, 2016

Baiki smartphone di Low Yat Plaza

Baiki Smartphone anda yang bermasa'alah dengan mengunjungi Rasel Smartphone Repair yang sedia membaiki smartphone anda secara cekap dan profesional. 
Rasel Smartphone Repair 0105398421
Rasel menjanjikan perkhidmatan yang memuaskan dengan jaminan keatas mutu kerja-kerja pembaikpulihan serta ke atas alat gantian. Tertakluk kepada pengesahan ketulenan smartphone dan perisian yang sedia ada pada smartphone atau alat gajet anda yang di terima.

Rasel sedia membaikpulih smartphone, tablet, laptop dan alat2 telekomunikasi lain yang boleh di perbaiki dan masih terdapat stok alat gantian bagi gajet anda.



Di-antara kerosakan2 yang boleh kami perbaiki adalah:
  • Masuk air
  • Skrin LCD retak
  • Skrin LCD pecah
  • Masa'alah bateri
  • Butang kuasa tak berfungsi
  • Kad SIM tidak berfungsi
  • Antena tidak berfungsi
  • Kamera smartphone tidak berfungsi
  • Pembesar suara tidak berfungsi
  • Dan lain lain perkara
Malang tak berbau. Tanpa di jangka telefon bimbit atau gajet telekomunikasi mungkin mengalami kerosakan seperti terjatuh dan skrin LCD retak seribu atau jatuh kedalam air dan rosak. 

Bawa saja telefon atau gajet anda itu untuk di periksa oleh Rasel dan penaksiran kos untuk membaikpulih atau mengganti skrin tersebut. Harga berpatutan dan kerja2 penggantian yang cekap dan bermutu di jamin.
Sila hubungi Rasel sekarang di talian 0105398421!  Kaunter perkhidmatan Rasel terletak di Lot 1.055, Tingkat1, Plaza Low Yat, Jalan Bukit Bintang, Kuala Lumpur! 


Bilamana skrin smartphone anda retak seribu, ianya boleh di baikpulih dengan menggantikan skrin LCD baru yang tulin dengan kos berpatutan. Kami menghargai pelanggan kami dan sentiasa memastikan kepuasan hati pelanggan.

Pelanggan yang berpuashati sudah pasti akan berkongsi info tentang mutu kerja kami dan memberitahu rakan dan kenalan. 

Kami amat menghargai sokongan anda dan akan berusaha sedaya kami untuk anda terus berurusan dengan Rasel 0105398421!

Untuk mengetahui lokasi Pusat Baiki Smartphone RASEL di Lot 1.055, Aras 1, Plaza Low Yat, Bukit Bintang, Kuala Lumpur, sila tonton video ini.

Mudah sahaja untuk cari Rasel bagi membaikpulih smartphone dan lain2 gajet kesayangan anda. Sila telefon Rasel terlebih dulu di 0105398421 untuk bertanya kos dan sebagainya. 

Pusat Baiki Smartphone Rasel dibuka setiap hari dari jam 10 pagi ke 10 malam. 

No comments:

Post a Comment

Thank you for your visit... Rasel will respond to your feedback within 24 hours.